Volgens de web-site bouwer ligt het probleem bij mij, mijn computerinstelling of mail of.... ???Het vreemde is dat wanneer mail direct naar mijn hoofd account wordt verstuurd, ingesteld als IMAP ik helemaal niet kan zien of er mail binnen is. Dit in tegenstelling tot mijn POP3 Chello account. Als ik via info in de linker kolom vraag om te kijken zie ik wel mail, maar krijg het niet binnen in mail op mijn computer.
Volgens de web-site bouwer krijgen zij alle mail via mijn site keurig binnen. (Dus werkt het voor HUN)
Wat kan dit probleem veroorzaken en ligt het probleem ook bij mij?
ga ik naar een vriend die ook een Mac heeft, stel ik daar mijn accounts in en krijg ik WEL die mails van het contact formulier binnen.
Ik heb een router tussen computer en Chello modem, die ander heeft dat er niet tussen. Zou dit er iets mee te maken hebben????
als ik een nieuw gebruikersaccount aanmaak, dan blijkt het wel te werken.
Welke voorkeuren moet ik nu weggooien uit mijn normale gebruikersaccount?1 mail voorkeuren heb ik al eens weggegooid: maakt geen verschil.2 reclame filter voorkeuren: waar vind ik dat bestand?3 ????
iemand enig idee? ...wordt er gek van!!