Jouw opmerking over belabberde service, Sidartha, is dus kwetsend, onwaar en raakt mij persoonlijk, plus nog iemand die hier regelmatig zijn hoofd naar binnen steekt.
(Bewerkt door DTP2 om 20:27, 11-02-2007)
Leendert om 22:14, 3-02-2007Voor het uploaden bij een domein gehost bij mijndomein.nl gebruik je:host id: ftp.jouwdomeinnaam.nlgebruikersnaam: md0xxxxx (dit is je klantnummer met md0 ervoor, in je bevestigings E-mail gekregen).wachtwoord: ook in die E-mail ontvangenHeb je de gegevens niet meer dan kan je die opvragen via http://www.mijndomein.nl/login.php als je het E-mail adres waarmee je de domeinnaam hebt geregistreerd invult bij 'Wachtwoord vergeten?'.Om in te loggen op je Support pagina http://www.mijndomein.nl/login.php gebruik je niet je FTP gebruikersnaam maar het E-mail adres.Het allerbeste is om gebruik te maken van een apart FTP programma zoals bijv. Cyberduck omdat hiermee, en dit geldt in meerdere mate bij mijndomein.nl, je een beter overzicht krijgt van je mappenstructuur op je FTP locatie. Geen mappen verwijderen, je website plaats je in /public/sites/www.jouwdomeinnaam.nl.Succes!
host id: ftp.jouwdomeinnaam.nlgebruikersnaam: md0xxxxx (dit is je klantnummer met md0 ervoor, in je bevestigings E-mail gekregen).wachtwoord: ook in die E-mail ontvangen
Heb je de gegevens niet meer dan kan je die opvragen via http://www.mijndomein.nl/login.php als je het E-mail adres waarmee je de domeinnaam hebt geregistreerd invult bij 'Wachtwoord vergeten?'.
Om in te loggen op je Support pagina http://www.mijndomein.nl/login.php gebruik je niet je FTP gebruikersnaam maar het E-mail adres.
Het allerbeste is om gebruik te maken van een apart FTP programma zoals bijv. Cyberduck omdat hiermee, en dit geldt in meerdere mate bij mijndomein.nl, je een beter overzicht krijgt van je mappenstructuur op je FTP locatie. Geen mappen verwijderen, je website plaats je in /public/sites/www.jouwdomeinnaam.nl.
Succes!
De reden waarom ik dat schreef is omdat met de mappenstructuur die mijndomein.nl hanteert (en zovele andere hosters ook wel) het lastig is om met de ingebouwde FTP client te uploaden. Waarom? Deze zal in heel veel gevallen de volledige mappenstructuur overschrijven of verwijderen waardoor een FTP locatie niet meer zodanig is ingedeeld, dat een goede werking van een domein gegarandeerd blijft.
Ik schreef dus op pagina 1 al met de beste bedoeling een oplossing waarna op pagina 2 en 3 een indicatie werd gegeven dat juist die storing de oorzaak was van het niet-werken. Iedereen moet toch wel zelf weten of hij of zij advies opvolgt hoor, no sweat. Het is ook niet dat je bewust een structuur verwijdert, de meesten zijn niet eens op de hoogte van die mogelijkheid, op de mijndomein.nl helpdesk komt dit probleem erg veel voor, terwijl de oorzaak -dus niet de schuld, met klem- bij de gebruiker ligt, geen verwijten dus. Vannacht wordt de gehele mappenstructuur hersteld, die opdracht heb ik ingevoerd, maar let morgenochtend toch even op of alles op z'n plek staat. Zoe niet? Geef even een seintje via PB ofzo, dan kijk ik even.
Enne DTP2: bedankt, je bent een fijne MacFreaker door zo ver te gaan met je hulp, compliment.
Enne, Sidartha, bedankt. Neem aan dat dit niet persoonlijke opgevat moet worden.
Gmid om 23:19, 11-02-2007Okay, kom weer net te laat thuis om hier van dienst te kunnen zijn. Enne, Sidartha, bedankt. Neem aan dat dit niet persoonlijke opgevat moet worden. = shutup
Dit is je eerste reactie in dit topic, ik neem aan dat je je ook aangevallen voelt.
@Leendert:
marg om 19:47, 3-02-2007Iemand een tip, want ze beantwoorden mijn emails niet.
Leendert om 20:09, 11-02-2007Jouw opmerking over belabberde service, Sidartha, is dus kwetsend, onwaar en raakt mij persoonlijk, plus nog iemand die hier regelmatig zijn hoofd naar binnen steekt.
In het eerste bericht van dit topic gaf topicstarter aan dat zijn emails niet werden beantwoord!Ik vroeg me dus gewoon heel simpel af waarom het zolang duurde voor dat deze kwestie tot een oplossing kwam. En daar kwam deze vraag dus uit voort.
Mijn vraag was de volgende :
Sidartha om 17:48, 11-02-2007En wat zegt mijndomein hierover? Je bent er nu al elf dagen mee bezig, is die service dan nog steeds zo belabberd?
Het was dus een vraag, en geen constatering van het feit dat de service nog steeds belabberd is!!!
" Binnen 1 werkdag reactie op je vraag. Vaak sneller." staat toch duidelijk op de website vermeld.
Als je als woordvoerder van een bedrijf al over je nek gaat van een verzoek tot informatieverstrekking over de huidige service van een bedrijf, hoe reageer je dan als je een keer echt commentaar krijgt?
Ik las ook het volgende:
Leendert om 21:06, 11-02-2007op de mijndomein.nl helpdesk komt dit probleem erg veel voor, terwijl de oorzaak -dus niet de schuld, met klem- bij de gebruiker ligt, geen verwijten dus.
Dan vraag ik me toch af, waarom scheppen jullie dan geen duidelijkheid? Je weet van het probleem af, en laat vervolgens menigeen met een ingebouwde FTP client de volledige mappenstructuur overschrijven.Het is niet aan mij om het beleid wat dit betreft te bepalen, maar ik zou wel willen opmerken dat ik het op zijn minst merkwaardig vindt, dat er tijdspanne van elf dagen nodig is om een eenvoudige website via FTP te uploaden.
Dus je mag het allemaal "kwetsend en onwaar" vinden, mijndomein.nl heeft hier toch volgens mij toch duidelijk met een communicatieprobleem te kampen gezien de vele onduidelijkheden hierover.
Slimme (woordvoerders van) bedrijven lezen en analyseren de kritiek die hen tegemoet komt, en gaan niet als een gebeten hondje te keer.