Flash: mooie vormgeving, maar drijft tot wanhoop
Gewoon een simpel schoolvoorbeeld waarom ik een pesthekel aan flash gekregen heb. Het is zelfs onmogelijk om jullie precies die link door te geven naar de bepaalde pagina die ik op het oog heb. Maar laten we het eens proberen en ga naar de volgende link:
http:// http://www.consumer.philips.com/c/voedingsoplossingen/25942/cat/nl/nl/
We zijn op bezoek bij Philips. In het midden van de pagina worden twee apparaatjes getoond. Kies het apparaat onder het kopje "Altijd en overal energie". Dus het model met de drie kleine ronde gaatjes en één grote langwerpige. Probeer daar eens het juiste modelnummer van te vinden. Probeer deze verder eens op de bestelpagina klaar te zetten voor bestelling. Wat ik ook doe, het blijkt onmogelijk. Door de warboel die flash mogelijk maakt is de op het oog leuk vormgegeven website feitelijk een chaotische puinhoop, naar mijn mening een kenmerk van heel veel flashwebsites.
Natuurlijk, onze nationale gloeilampenfirma is de hoofdschuldige. En van een lichtend voorbeeld kan hier al helemaal geen sprake zijn. Of ben ik gek geworden?
Nee, inzake flash ben ik meer dan content met de ingeslagen koers van ene S. J.
Weg met die bagger. Jobs for president!