Ja, maar in dit geval was het dus niet de provider van de gebruiker of de cache die het probleem opleverde.
Vandaag waren we bezig met het aanpassen van de Domain Name Servers (DNS) van MacFreak, een klusje waarvan we dachten dat niemand daar wat van zou merken.
Zeer knullige aktie en ook zonder dit aan te kondigen.
Ik vind dat MacFreak het allemaal heel netjes doet, daar mag best eens een onoverkomelijk hikje in zitten.
Ja, maar in dit geval was het dus niet de provider van de gebruiker of de cache die het probleem opleverde. Ik had er inderdaad ook even last van. Maar had er het volste vertrouwen in dat het weer werd opgelost.
Dat woord ‘mogelijk’ kan ook wel uit de header.
Degenen die op een iDevice MacFreak gebruiken middels ‘Plaats op beginscherm’ bij delen, moeten dit opnieuw aanmaken en daarna de oude tegel verwijderen.
Is dat dan meer dan een snelkoppeling? Is de cache legen in dit geval niet ook voldoende?
Ik zag de melding van Robert nadat het al weer opgelost was en kijk met enige verbazing naar de commentaren hier.