Af en toe weg vallen van beeld bij MOH en Halo
12 oktober 2004 - 00:19    reactie #25
geplaatst door: mediaddict
 :sneaky2:
Af en toe weg vallen van beeld bij MOH en Halo
12 oktober 2004 - 02:06    reactie #26
geplaatst door: Zorcky
Ik heb nu eens heel goed zitten testen om te zien waar nu eigenlijk het echte probleem zit, en zo ben ik tot een goede instelling gekomen met een aanvaardbare performans.

Bij het opstartscherm heb ik de volgende instellingen:

Hardware Shaders: ATI Pixel + Vertex Schaders (met Detail object en model Reflection actief)
FSAA staat op 9X
Lens Flare en Model detail staan op LOW

Dit laatste doe ik opzettelijk omdat dit al verwerkt zit in de hardware shaders die op maximum staan

Eens het spel is opgestart gebruik ik de resolutie 1024/768 Pixels en vind dat dit heel goed draait, zelfs in de grote open ruimtes  :biggrin:

Het probleem zal hem dus het grootste deel liggen aan de Lens Flare en Model detail