ga anders eens langs https://www.lab9.be/nl/ dacht dat switch Apple reseller de engste Apple reseller was in BE dus ik zou daar ook eens langs gaan
Bedankt voor je reactie wil ik wel eens proberen het probleem is alleen dat ze bij switch geld aanrekenen omdat ze zogezegd niks gevonden hebben.
Zoals ik in een eerdere post al aangaf ...
... heb ik last van gekraak in mijn speakers van mijn MacBook M1.
Welke eerdere post?
Dan zou ik zeggen dat de reparatie niet goed gedaan is en dat ze dit nogmaals moeten bekijken.Je hebt je met een dikke kluit het riet in laten sturen. Er is een probleem, wat redelijk makkelijk te constateren valt. (laat het de persoon in de winkel die de reparatie aanneemt ook horen én laat het noteren dat dit het geval is dan kunnen ze dat niet meer ontkennen) Neem geen genoegen met "Niks kunnen vinden, dat is dan €50 alstublieft."
Dan nog: op je strepen staan en wederom inleveren.Het enige wat mij opvalt is dat het vooralsnog alleen bij YouTube is een niet bij geluid uit andere bronnen. Dat doet het vermoeden rijzen dat het aan YouTube/de browser ligt en niet zozeer aan de speakers of de aansturing daarvan. Dat zou ik nog eens goed uitsluiten voordat je je claim doorzet.
Misschien een beetje off-topic, maar ik wil graag even iets zeggen over de oorspronkelijke klachtHier een MBP14"het geluid klinkt behoorlijk goed, beter dan mijn vorige MBPBehalve bij films. daar hoor ik gekraak en soms een soort tremolo-achtig geluid.het ligt dus niet aan de speakersBlijkbaar aan de bron. FilmsIk vermoed, (en dat klopt ook als je via een koptelefoon luistert) dat er behoorlijk diepe bassen door het geluidsspoor gemengd zitten die die piepkleine speakertjes niet aan kunnenDus: hier vergelijkbare klachten maar geen reden om terug te gaan naar de verkoper, laat staan op hoge toon reparaties te verlangen
Beter koop je via MacFreak, alleen is dat voor Belgische adressen/qwertz gebruikers niet echt een optie.
Probleem is dat ze in de winkel er helaas niks van van kennen. Ze het enkel doorgeven aan het technische dienst bij een probleem. Die blijkbaar daar niet is.
Als ze dit niet horen en misschien klanten in de winkel ook niet dan kan het dus een probleem tussen de oren zitten😂 maw als dit echt een probleem is met de speakers dan moeten andere dit ook horen ...
Kun je het opnemen met je iPhone en ons laten horen?
Jij moet gewoon in de winkel het probleem laten horen. Als ze dit niet horen en misschien klanten in de winkel ook niet dan kan het dus een probleem tussen de oren zitten😂
Ik vind het erg vaag. Eerst gekraak, nu zeg je ook 'wind'. In het eerste bericht zeg je '..terwijl iemand sprak', gaat het nu over stemmen of muziek?Geen antwoord op de vraag of het steeds op dezelfde plek in een filmpje is of soms ook niet. En als je een iPhone stil houdt moet je gekraak prima kunnen opnemen, ik zie het probleem niet. Maar blijkbaar wil je het niet proberen, tsja dan wordt het lastig om er iets zinnigs over te zeggen.