P.S.Ik zie dat een termijn van 4 jaar garantie is aangegeven. Mijn MBP is van augustus 2017, dat is 4 jaar en 3 maanden.
Het programma geldt voor in aanmerking komende MacBook-, MacBook Air- en MacBook Pro-modellen gedurende een periode van 4 jaar na de eerste verkoopdatum van het apparaat.
Welke modellen komen in aanmerking?Als u wilt zien welk model computer u hebt en of deze in aanmerking komt voor dit programma, kiest u het Apple-menu () > 'Over deze Mac'. Hieronder ziet u welke modellen in aanmerking komen.MacBook (Retina, 12-inch, begin 2015)MacBook (Retina, 12-inch, begin 2016)MacBook (Retina, 12-inch, 2017)MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018)MacBook Air (Retina, 13-inch, 2019)MacBook Pro (13-inch, 2016, twee Thunderbolt 3-poorten)MacBook Pro (13-inch, 2017, twee Thunderbolt 3-poorten)MacBook Pro (13-inch, 2019, twee Thunderbolt 3-poorten)MacBook Pro (13-inch, 2016, vier Thunderbolt 3-poorten)MacBook Pro (13-inch, 2017, vier Thunderbolt 3-poorten)MacBook Pro (15-inch, 2016)MacBook Pro (15-inch, 2017)MacBook Pro (13-inch, 2018, vier Thunderbolt 3-poorten)MacBook Pro (15-inch, 2018)MacBook Pro (13-inch, 2019, vier Thunderbolt 3-poorten)MacBook Pro (15-inch, 2019)
Ik vind echt dat de reparateur jouw had moeten bellen dat ook de batterij vervangen moet worden. Wil je dat niet, dan ook geen reparatie van het toetsenbord. Met vermelding van de kosten.Dan had je altijd nog kunnen beslissen. Je moet toch ook altijd je telefoonnummer achterlaten voor het geval dat ze vragen hebben? Dat is dus nagelaten!
Dit is totaal onacceptabel. Normaal gezien krijg je toch een offerte voor er iets hersteld wordt? Is die €795 een offerte of echt de prijs die je zal moeten betalen omdat je MacBook al hersteld is?Ik zou sowieso Apple nog eens bellen en écht je beklag doen. Die drie maanden buiten de vier jaar zouden ze je wel kunnen gunnen omdat het ook ging over een premium computer. Het feit dat je nu zoveel geld moet betalen vanwege een fabrieksfout doet ook wel af aan de gebruikservaring wat mij betreft.
Laat je de kaas niet van het brood eten, beste mensen!Succes!
De werkplaats vertelt helaas alleen dat de accu niet goed is en niet wat er precies kapot is. Niet dat dat me verder kan helpen, ze repareren 100% of niets als erkend reparateur.