anneappel om 22:13, 5-07-2015
pjottervmr om 22:08, 5-07-2015\Je hebt een brief van het service centrum van media markt en niet van Apple.
(apple wist niet eens dat je deze laptop had opgestuurd , weet je nog die reactie van je op pagina?)
De brief van Apple heb ik hier niet gepost, en dat ga ik natuurlijk ook niet doen. Het is geen open brief. En zoals reeds aangegeven, heeft er telefonisch contact met Apple plaatsgevonden. Goed lezen met de oogjes.
Ik lees goed met mijn oogjes , alleen ging ik er vanuit dat je zelf wel wist wat je geschreven hebt
30 juni heb je gebeld met Apple en Apple weet van niets en op 4 juli je opmerking de Mac is terug van
Apple met een brief die na scannen niet van Apple is maar van de reparatie dienst van de Media Markt.
Uit die 2 zaken blijkt dus dat de Laptop niet naar Apple is gestuurd (ook niet even tussen door is gewoon niet mogelijk). De laptop is dus nooit bij Apple geweest en deze Firma reageert nooit met een brief naar de Klant van de leverancier zonder de laptop zelf onderzocht te hebben en nadat ze contact hebben gehad met de leverancier over de klacht. Ook niet als er dus telefonisch contact is geweest met jou waarbij Apple constateer dat de laptop niet bij hun is. ....
Tot je zelf op 5 juli reageer op de opmerking van GeorgeM over contact opnemen (geef toe was niet zo slim van hem )
Kijk ik lees goed met mijn oogjes alleen je hebt zelf denk ik moeite om je verhaal consistent te houden ben ik bang.......
Neemt niet weg dat ik er nog steeds vanuit ga (ondanks je vele pogingen het te ontkrachten) dat je een probleem hebt met de leverancier en dat je geen troll bent.....
PS, je weet dat de media Markt met zijn service nummers altijd vooraf werkt met de code van de winkel waar het apparaat is ingeleverd?
Dus venlo is N508 (winkel 508 in nederland met daarachter dus jouw nummer 000122832084?)
enz enz?
En dat ze dus nooit ondertekenen met
Met vriendelijke groet
Apple?