geplaatst door: aekiameh
Ik heb een Apple Watch en een iPhone 12 Pro, beide vorige week een update gegeven naar de nieuwste versies.

De Apple Watch synchroniseert prima met de fitness app en ook met de health app, behalve het onderdeel ‘activity’.


Op zich geen ramp, want het werkt wel gewoon met de fitness app zelf, maar ik begrijp niet zo goed wat hier gebeurt?

Vorige week bleef het hangen op 1 oktober, toen het vervolgens 1 oktober werd leek alles zichzelf weer af te stemmen en klopte alles weer, maar vanochtend krijg ik weer foutieve info te zien.

Heb zowel de iPhone als Watch al opnieuw opgestart en zelfs opnieuw gekoppeld (wel backup teruggezet) maar dat verhelpt het euvel niet.

Iemand een idee?

IMG_8092.jpeg[Opgelost] Health app laat data van 2022 zien ipv vandaag?


IMG_8093.jpeg[Opgelost] Health app laat data van 2022 zien ipv vandaag?
Bewerkt: 16 oktober 2023 - 18:52 door aekiameh
[Opgelost] Health app laat data van 2022 zien ipv vandaag?
16 oktober 2023 - 18:55    reactie #1
geplaatst door: aekiameh
Het lijkt zichzelf inmiddels vanzelf te hebben opgelost. Op 6 oktober synchroniseerde alles weer zoals normaal, zoals dat op 1 oktober ook gebeurde, alleen daarna toch weer de bug van 6 oktober 2022. Maar inmiddels zijn we al wat dagen en een hele week verder en werkt alles weer als voorheen.

Geen idee waarom dit gebeurde, ik haal nooit zomaar data weg uit de gezondheidsapp, maar blij dat alles weer klopt.
[Opgelost] Health app laat data van 2022 zien ipv vandaag?
17 oktober 2023 - 14:10    reactie #2
geplaatst door: GeorgeM
Misschien had iCloud last van de hik?

Zou niet voor het eerst zijn dat dit soort problemen komen door kleine foutjes of storingen op de server.