Update….. na enige tijd kreeg ik toch weer de melding “Geen Service”. Een dag gewacht en daarna geprobeerd om de iPhone via iTunes op een Windows laptop te herstellen, allemaal niet gelukt. Hij liep vast op de activatie door Apple. Nog even met Apple support gebeld maar ik had al alles gedaan volgens de medewerker. Hij is gewoon echt dood. Diverse opladers en snoeren geprobeerd….. Nog even wat vage programma’s geprobeerd die gouden bergen beloven.
Helaas…. Pindakaas.
Inmiddels hebben we allebei een nieuwe iPhone SE en een iPad Pro aangeschaft. Voor ons was het niet de allerleukste vakantie want heel veel regen, een nachtelijke inbraak en een kapotte telefoon zijn niet de ingrediënten die je in gedachten hebt bij een vakantie. Tel daarbij nog de stress op van nieuwe bankpassen, sim-cards, rijbewijzen aanvragen, een pas opgezegde reisverzekering en een Guardia Civil die niets doet (terwijl het een bekende inbreker is) dan weet je het wel.
Positief is dat we helemaal superblij zijn met onze nieuwe spullen en een speciale Thumbs Up voor de Nederlandse supportmedewerker Paul die me heeft geholpen om een bestelling te plaatsen vanuit Spanje. Want dat was nog een dingetje met mijn Visa Card. Kortom, het was een vakantie om snel te vergeten.