Je kan je er natuurlijk wat minder druk over maken. Som gaan dingen mis. Die dingen gebeuren. Om dan gelijk de 'van mijn zuurverdiende belastingcenten kaart' te trekken. Ach.
Ach ja. Het is wat, Ziegler! Misschien moet jij niet meteen de "MacFrankie post wat, nu moet ik reageren en dan liefst ertegenin"-kaart trekken. Zo is er altijd wel iets!
Toch heb ik hier wel iets op terug te zeggen.
Punt 1:
Leg mij geen woorden in de mond die ik niet heb gezegd!
Ik heb nergens iets met "zuurverdiend" gezegd.
Daarbij kan ik jouw zin niet gezegd hebben, want hij is fout. Ik zou (let op, zou) "mijn zuurverdiende spaarcenten" kunnen hebben gezegd, want dat is een correcte uitdrukking.
Belastinggeld draag je af, dat betaal je. Dus "zuurbetaalde belastingcenten" had nog gekund, maar het is niet waarschijnlijk dat ik zoiets ooit buiten dit soort off topic discussies om zou zeggen.
Punt 2:
Ik constateer iets, ik verbaas me, maar ik maak me niet druk.
Ik ben het liefst zo min mogelijk afhankelijk van provider specifieke zaken. Ik "zit zij Ziggo", maar heb geen Ziggo mailadres (ja, die is er wel, maar ik gebruik 'm niet). Zo keek ik voorheen publieke programma's terug via de NPO Start app. Maar sinds enkele maanden gebruik ik daar de Ziggo Go app voor. Dus eigenlijk heb ik de hele NPO app niet gemist. Maar anderen, mensen die technisch net wat minder onderlegd zijn, net wat minder opties / alternatieven hebben, die hebben het mogelijk wel als storend ervaren. Misschien leven die wel van hun "zuurverdiende pensioentje", en kost een alternatief meer dan ze zich kunnen veroorloven!
Punt 3:
Er ging niet "iets mis" bij de NPO. Er ging veel mis, men wist dat, maar men nam niet de moeite om het van tevoren goed te communiceren. Ja, je kreeg een mail met daarin de boodschap dat de app beter zou worden. Dat je vervolgens 5 maanden niet kunt inloggen, in de gids of op naam programma's kunt zoeken of live tv kijken, dat werd niet gezegd. Pas na veel klachten kwam er iets van communicatie vanuit de NPO. En ze hebben zichzelf veel tijd gegeven om het op te lossen. Ze hebben de (extra betalende) kijker niet in het vizier gehad. Alsof het een intern technical debt feestje was.
Verder: keep up the good work. Tot later ergens in een andere discussie!