Wat gaat links op de agenda zetten dat er toch al niet op staat?
Hallo? Hola! Dat presenteer je alsof ik het schuld ben!
Waarom dat zo is? Omdat "ze" niet willen. Het beëindigen van het parasitaire karakter van de luchtvaart is immers ook het einde van de luchtvaart zoals die nu is. En het is niet ingewikkeld, maar ingewikkeld gemaakt. Men beroept zich op bevindingen van zelf in het leven geroepen organen en instanties zials de ICAO. (Al schuift men die ook terzijde als het zo uitkomt.)
Dus gewoon de botte bijl d'r in. Als Teeven op justitie in een halve dag iets erdoor kon drukken, dan zie ik niet in waarom hier ineens wel getut wordt. Geen gelul over dat internationale karakter van de luchtvaart: wie in Nederland kerosine wil tanken betaalt accijns en wel per direct evenveel als op benzine en diesel. Maar kom me niet meer aan mijn kop zeuren over dat miljeuk als ik nog geen duizend kilometer per jaar rij in een oldtimer, want dan kan je intussen een knal* krijgen.
Hallo? Hola! Dat presenteer je alsof ik het schuld ben! Waarom dat zo is? Omdat "ze" niet willen. Het beëindigen van het parasitaire karakter van de luchtvaart is immers ook het einde van de luchtvaart zoals die nu is. En het is niet ingewikkeld, maar ingewikkeld gemaakt. Men beroept zich op bevindingen van zelf in het leven geroepen organen en instanties zials de ICAO. (Al schuift men die ook terzijde als het zo uitkomt.) Dus gewoon de botte bijl d'r in. Als Teeven op justitie in een halve dag iets erdoor kon drukken, dan zie ik niet in waarom hier ineens wel getut wordt. Geen gelul over dat internationale karakter van de luchtvaart: wie in Nederland kerosine wil tanken betaalt accijns en wel per direct en iedereen zonder uitzondering evenveel als op benzine en diesel. AMvB.Maar kom me niet meer aan mijn kop zeuren over dat miljeuk als ik nog geen duizend kilometer per jaar rij in een oldtimer, want dan kan je intussen een knal* krijgen.*uit de uitlaat.
Ja, dat is een goed idee, als Nederland éénzijdig belasting op kerosine gaan heffen. Moet jij is opletten hoe lekker rustig Schiphol dan gaat worden, en hoe groot Brussel, Luijk en andere net over de grens gelegen luchthavens worden. Eigenlijk wel een lekker idee, heb ik geen overlast meer van die vliegtuigen.
Deal! Bij mij lopen tenminste geen lobbyisten de deur plat.
Het verschil is dat die van KLM als grieken met geschenken de deur plat lopen en die van Greenpeace met zijn waarschuwingen met moeite een gaatje toegewezen krijgt.
Het hoeft ook niet helemaal te verdwijnen. Met de boot naar Australië is niet altijd te doen. Maar dat een retourtje Arnhem duurder is dan een vlucht naar New York of de Méditerranée is natuurlijk van de gekke.