Misschien weet iedereen dit allang maar voor mij was het een aangename ontdekking.
Ik kwam er pas achter toen ik na een fout van Ziggo een week lang was afgesloten van mijn particuliere abonnement. Erg trage service!
Toen kreeg ik de tip om over te gaan naar Ziggo Zakelijk.
Vergelijking:
Ik had een Alles-in-1-plus particulier abonnement: 52,- per maand. Naast digitale TV en 1 telefoonlijn een internetverbinding van 4 Mbits up / 40 Mbits down.
Is er iets mis dan zit je gauw een half uur naar knalharde helpdesk-muziek te luisteren, en vervolgens kan het 5 werkdagen duren voor ze te hulp komen. Als je door allerlei miscommunicatie niet totaal vergeten bent.
Zakelijk: pakket ZZ2. Zelfde prijs (nu ex-BTW maar die krijg ik terug), zelfde TV-pakket, twee telefoonlijnen, 8 Mbits up / 60 Mbits down.
Helpdesk zeer snel bereikbaar en deskundig, installatie WiFi-modem door monteur gratis, snelle hulpverlening.
En dan is het hele pakket inclusief TV ook nog eens aftrekbaar!