(Bewerkt door Gertjan om 10:35, 13-08-2006)
Misschien dat MacosX server op die servers van Apple even in de slaapstand was gevallen
(Bewerkt door Spooter om 9:05, 13-08-2006)
Overigens ook hier een Tiscali T4 verbinding.
(Bewerkt door NicoJ om 10:12, 13-08-2006)
ff in het discussieforum bij Apple gekeken en d'r is duidelijk iets mis:http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=595144&tstart=0
(Bewerkt door NicoJ om 10:22, 13-08-2006)
NB; en inderdaad, iDisk doet het ook niet
(Bewerkt door Gertjan om 10:32, 13-08-2006)
iTMS, iDisk, Software-update en .Mac, alles werkt hier vlekkeloos, en heeft vlekkeloos gewerkt de afgelopen dagen.
Utrecht, Tiscali T6. Ook al sinds zaterdag middag totaal niets meer.
JJ
Henk
Telefoonnr van Tiscali: Technische ondersteuningTel. : 0900 - 999 0900 0,30 p/m
(Bewerkt door FEAR om 19:42, 13-08-2006)