[news]Net viel mijn verbinding wéér weg en twee herstarten van het modem later alles weer o.k.
Voor mij was de maat toen even vol en Tiscali gebeld, erg prettige jongeman aan de lijn en die op het draadje hier op Macfreak gewezen en meteen gevraagd hoe het kan dat er de laatste tijd zoveel storingen zijn terwijl er zo weinig (en vaak veel te laat!) op de mededelingen-pagina staat.
Bij Tiscali zelf blijkt weinig van veel storingen bekend, en dat is voornamelijk omdat er niet meer meldingen bij de helpdesk zijn. Dit komt natuurlijk ook doordat de routeringsproblemen voornamelijk dor Mac-gebruikers is gevoeld. En als van een minderheid alleen een kleine minderheid klaagt dan merken ze er natuurlijk weinig van...
Door doorvragen ben ik er achter gekomen dat de volgorde van belangrijkheid de volgende is:
1. Per brief
2. Per telefoon
3. Per email
Waarbij email een hele verre derde is. Per brief heeft dus veel gewicht, per telefoon pas als er veel meldingen komen en per email heeft erg weinig gewicht. Niet erg prettig om te horen maar het is nu eenmaal zo.
M.a.w. misschien allemaal voor jezelf een standaardbrief maken en zo snel mogelijk naar Tiscali sturen, ik weet dat ik dat morgen in ieder geval meteen doe.
Voor alle duidelijkheid: de laatste weken jammer genoeg plotseling veel ellende, maar daarvoor al meer dan een jaar erg tevreden klant. Als dit alleen een (stevige) hik blijkt dan nog geen reden voor overstap.
Maar mochten de hikken aanhouden dan ga ik natuurlijk wel elders kijken...[/news]