En nu maar hopen dat jullie mij ook zo goed kunnen helpen...
Met wat vertraging brandt het lampje van de adsl op de livebox (eerst deed niets het), maar het lampje van de telefonie nog niet. Dat is probleem 1.
Vanaf de Mac de livebox benadert, ik zie het menu: op de ene pagina (onder 'informatie') zegt ie internetverbinding te hebben, op de andere (instellingen) dat er geen verbinding is. Dit laatste komt overeen met de browser etc. Probleem 2.
Ik kan in het menu de livebox opnieuw opstarten, en ook het apparaat zelf is aan de hand van de helpdeskmedewerkers al meerder malen gereset. Geen resultaat. En eigenlijk heb ik de indruk dat ie zichzelf niet 'update' (wat wel wordt aangekondigd in de handleiding, hij zou dat doen als ie eenmaal verbinding kon maken = adsl lampje). Mogelijk probleem 3.
Ik wordt niet goed van de helpdesk alleen al omdat ik daar steeds iemand anders krijg die alle voor de handliggende vragen weer gaat stellen. Ook wanneer ik al aangeef dat a - z al is geprobeerd. T lijkt wel of ze daar een script voorlezen.
Wat is er aan de hand als het telefonielampje het niet doet?
Wat is er aan de hand wanneer de livebox niet update?
En wat kan ik nog vanaf de Mac doen?
Heeft er iemand ervaring mee? en/of tips voor me???
groetz, Cornalijne
ohoh.
bij de weg: geen airport, de subtitel van dit topic niet gelezen...
(Bewerkt door Cornalijne om 16:05, 20-03-2006)