A Day in the Life of an Average Person’s Data
Als je de Apple TV+ serie Ted Lasso dan ken je Nathan Shelley, de door acteur Nick Mohammed gespeelde terreinknecht van FC Richmond met grote ambities, die uiteindelijk ook veel tactisch voetbal-inzicht blijkt te hebben. En inmiddels ook de spil van Apple’s nieuwste infomercial.
In het filmpje hieronder zien we in een kleine zes minuten een aantal functies voorbij komen die allemaal als doel hebben om onze data privé te houden en beter te beveiligen. Dat zijn
Privacybescherming in Mail (Mail Privacy Protection),
voorkomen dat gekoppelde sites je volgen in Safari (Intelligent Tracking Prevention),
transparante apptracking (App Tracking Transparency) en
Wallet & Apple Pay.
Het grappig bedoelde vol van zich zichzelf zijn en het gesukkel van Nick Mohammed ligt er allemaal wel erg dik bovenop, maar dankzij de informatie van de verteller wordt er in deze commercial in een paar minuten wel duidelijk geïllustreerd wat het belang is van al deze functies.
Voor de fans van Ted Lasso, deze lente zal het derde seizoen van deze serie op Apple TV+ te zien zijn.
#Commercial #ApplePay