https://www.macfreak.nl/modules/news/images/FinalCutPro2020-icoon.jpg
Apple’s commercial voor de feestdagen is opvallend afwijkend
Apple heeft een historie van opvallende, en vaak prijswinnende, commercials voor de feestdagen. Als je al die commercials bij elkaar bekijkt dan zie je daar duidelijk trends in. En dan valt ook op hoezeer de nieuwe commercial dit jaar daarvan afwijkt, hoewel er wel al eens eerder één persoon centraal stond.

In een tijd waarin de coronacrisis veel effect heeft op onze samenleving, of juist niet, leek het misschien voor de hand te liggen om dat centraal te zetten in deze commercial. Maar kennelijk hebben ze bij Apple daar hun handen niet aan willen branden, de nieuwe commercial zet juist één persoon centraal. In dit geval is dat rapper Tierra Whack, die duidelijk in een trieste stemming is, zo triest dat ze steeds verder in haar almaar groeiende shawl verdwijnt.


Maar het is muziek die haar weer vrolijk maakt, eerst via AirPods Pro, dan via een HomePod die verandert in een HomePod mini, inclusief een kleine en vrolijker versie van haarzelf, die de ‘echte’ Tierra Whack ook weet op te vrolijken.

De songs die je hoort tijdens deze commercial zijn natuurlijk allebei van Tierra Whack zelf. De eerste is “feel good” en de tweede “Peppers and Onions”, hieronder vind je de officiële video’s van allebei die songs.





 #Commercial
geplaatst door: Robert