Dat zijn hier en daar lekker stevige prijsverhogingen zeg!
De hogere kosten hadden ook geabsorbeerd kunnen worden tlv de winstmarge maar daar houden aandeelhouders niet van.
Apple Stock Sinks 6% for Worst Day in Over a Year on Price Hikes Up to $300 (bron)
B.t.w.: De iPhones hebben toch ook al een prijsstijging gehad? Of is dat in de EU nog niet doorgevoerd?