Naast mijn mail account bij Apple iCloud heb ik al jaren een extra mailaccount bij Strato. Beide werken perfect op mijn iMac, iPhone en iPad.
Onlangs heb ik bij Strato nog een ander extra mail adres genomen.
Ik noem het hier maar even mail@stratotwee.nl
Ook dit adres werkt perfect op mijn iMac en iPhone, echter niet op mijn iPad. De volgende gekke situatie doet zich nu voor op mijn iPad:
- verstuurde mails naar mail@stratotwee.nl komen gewoon aan op mij iPad, echter niet in ‘alle inkomende’, maar wel in een apart vakje in de linker kolom waar het adres mail@stratotwee.nl staat en daar bij inkomende.
- nog vreemder is dat ik geen mail kan versturen vanaf de iPad met als afzender mail@stratotwee.nl
Er komt dan de mededeling: E-Mail versturen mislukt, het adres van de afzender is ongeldig.
Uiteraard is mijn eerste gedachte dat ik mogelijk iets verkeerd heb ingevuld bij het aanmaken van dit email adres op de iPad.
Heb daarom het adres weer verwijderd en weer opnieuw aangebracht op de iPad (zelfs twee keer). Alles exact ingevuld zoals op mijn iPhone.
Probleem blijft echter hetzelfde!
Wat zou hier fout kunnen zijn?