https://www.bright.nl/nieuws/1733339/apple-museum-krijgt-vorm-nog-imacs-gezocht0.html
Bindels heeft eerder een datum genoemd wanneer het museum zou openen, maar hij heeft nu een harde deadline met Apple’s jubileum op 1 april. “We openen mid maart. We zijn nog in gesprek met diverse partijen voor een speciale openingsact.”
Het is en blijft één van de ongezelligste winkelcentra van Nederland.
Tja, als je een gezellige binnenstad gewend bent, dan is het winkelcentrum-gedeelte van The Wall toch effe wat anders...
Test, test... Hallo ? Ja, hij doet het nog !
Ja ja, vijf jaar radio-stilte hier.Maar voor een stukje promotie toch weer terug gevonden blijkbaar.
Kortom: voor een bedevaart hoef je als Nederlandse MacFreak gelukkig niet meer ver van huis.
Jullie kunnen natuurlijk ook een MacFreakdag plannen daar.
Ik zou zeker komen mocht ik toevallig in Nederland zijn.