Onbeschofte T-Mobile aanpak
14 juli 2008 - 18:14    reactie #50
geplaatst door: marco72

Citaat
jakvo om 8:01, 14-07-2008
Blijkbaar bestaat de Nederlander niet meer waar ik 30 jaar geleden mee samenwerkte. Deze mensen lieten zich niet voor aap zetten door een onbeschofte klote firma, maar gingen in de aanval met alles wat ze in hun kast hadden. Ik heb altijd bewondering gehad voor de Nederlandse collega die zich niet lieten verneuken door "de baas". Nu moet men het klaarblijkelijk kunnen verdragen dat een klotefirma je verneukt. Heeft de Nederlandse consument dan geen ballen meer.
Je hebt gelijk Gertjan, je bent onbeschoft verkloot door een bende zakken.
Het kruipdieren gepeupel dat zich ergert aan jou woorden kan best in een terrarium tussen de andere kruipdieren gaan leven.
Waar is verdomme de tijd dat de Nederlander zelfrespect had?

Gaat dit nog steeds over de iphone?????????????????????????

Apple TV iPhone 12 pro MacBook Pro 13" 2019 AirPort Extreme iPhone 4s MacBook Pro 13" 2010 iMac 27" 2010 iPad 2020 iPhone 6s
Onbeschofte T-Mobile aanpak
14 juli 2008 - 18:38    reactie #51
geplaatst door: jakvo
Nee Marco,
Het gaat over de manier van zakendoen die blijkbaar voor een deel van de mensen op dit forum aanvaard wordt als normaal. Waar ik op reageer is dat ik betreur dat mensen zich zomaar laten afschepen.
Als er 20 mensen in de winkel staan en je hebt 12 apparaten aan te bieden dan is het volgens mij niet meer dan normaal dat men zich verontschuldigd, zegt waar de zaken staan en de mensen die men hoe dan ook naar huis moet sturen met lege handen hun tijd niet benemen.
Indien men de werkwijze van T-Mobiel in Nederland als normaal en beleeft zakelijk gaat aanvaarden, dan blijf ik maar rustig in Antwerpen wonen. Daar heb je asl consument toch nog een beetje rechten en vooral recht op beleefdheid als klant.

Gaat deze draad trouwens over Iphone? Ik dacht over T-Mobile en hun manier van zakendoen. Ah die Belg wat kan hij toch slecht nederlands hé!

iMac 27-inch: 3,1-GHz 3,1-GHz quad-core Intel Core i5
MacBook air 11-1,6-GHz dual-core
Onbeschofte T-Mobile aanpak
14 juli 2008 - 19:22    reactie #52
geplaatst door: marco72

Citaat
jakvo om 18:38, 14-07-2008
Nee Marco,

Als er 20 mensen in de winkel staan en je hebt 12 apparaten aan te bieden dan is het volgens mij niet meer dan normaal dat men zich verontschuldigd, zegt waar de zaken staan en de mensen die men hoe dan ook naar huis moet sturen met lege handen hun tijd niet benemen.


Ja en hulpverleners in Afrika delen ook eten uit aan duizenden wachtende mensen terwijl ze ook wel weten dat dat nooit genoeg is.....kom op er zijn ergere dingen !!!! Het is toch logisch dat t-mobile het ontzettend leuk vind als er zoveel mensen voor HUN winkel staan ... dat heet ondernemen ! (kennen ze in Belgie toch ook wel ???)

t-mobile verkoopt de iphone..dit is een mac website.. dus heeft het wel degelijk met de iphone te maken !

Apple TV iPhone 12 pro MacBook Pro 13" 2019 AirPort Extreme iPhone 4s MacBook Pro 13" 2010 iMac 27" 2010 iPad 2020 iPhone 6s
Onbeschofte T-Mobile aanpak
14 juli 2008 - 19:42    reactie #53
geplaatst door: Gertjan
Het gaat over T-Mobile niet  over  Afrika. Onderschrijf de stelling
van Jakvo maar vind de  bewoording  idd enigzins straf. Wellicht
ook veroorzaakt door mijn  verwoording van  het onderwerp  van
dit topic.
:hypocrite:
Graag on topic en met wederzijds respect aub. Ik denk overigens
dat alles wel een beetje gezegd is.
:music:
          ******* Switched sinds 13-9-2000 *******
Onbeschofte T-Mobile aanpak
14 juli 2008 - 20:01    reactie #54
geplaatst door: Nicky
Nog niet helemaal. Volg jakvo en doe er wat aan! Is T-mobile al overspoelt door klachten? Hebben mensen spontaan hun t-mobile abonnement opgezegd? Zijn de GSM-antennes massaal van masten, torenflats en kerken verwijderd. Niets van dat alles. Wij Hollanders zien het allemaal een beejte meesmuilend aan. Daar heeft jakvo wellicht een beetje een punt. Wie is de baas? Zonder de centjes van de consument heeft T-mobile geen poot om op te staan. Maar ja, wat doe je in je eentje? Dan laat je je de wet voorschrijven door een onkundige winkelverkoper en ga je je nood elders klagen.

Gelukkig is dit allemaal slechts een luxe-probleem  :devil:

Onbeschofte T-Mobile aanpak
14 juli 2008 - 20:21    reactie #55
geplaatst door: Peter Villevoye
Precies - een luxe probleem dat over 6 weken weg is.

We kunnen hoog of laag springen, heel veel woorden
in onze reacties gebruiken die niet erg netjes klinken,
maar we zullen het toch met T-Mobile moeten rooien.
Big Boss Apple Inc. heeft de deal met hun beklonken
en daar zitten we de komende jaren aan vast.

Ik geef T-Mobile wat coulance in deze hectische fase,
maar als ze over 6 weken nog steeds flink blunderen,
zal ik hoogstpersoonlijk daar eens een paar personen
de mantel gaan uitvegen. We hebben een community
en ik heb ervaring met het aanwenden van die kracht.
(Het zou immers niet mijn eerste 'harde actie' zijn.)
Maar laten we afwachten...

@Efefes: 1.000.000 iPhone 3G's verkocht wereldwijd,
en in NL een paar duizend. Dat vind ik dus een kliekje...
Er wordt elders ook geklaagd over krappe voorraden,
maar men heeft het over "slechts enkele honderden",
wat niet te vergelijken is met de "enkele" exemplaren
die sommige winkels in NL hadden.

Bij het fore-casten en bestellen moest T-Mobile NL nog
eerst over hun deal nadenken. Beetje laat, me dunkt.

(Bewerkt door Peter Villevoye om 20:23, 14-07-2008)

Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !
Onbeschofte T-Mobile aanpak
15 juli 2008 - 10:56    reactie #56
geplaatst door: KJ
Inderdaad... heeft er iemand wel enig idee hoeveel 1.000.000 telefoon's zijn? 8000 exemplaren voor een land van nederland is 0,8 procent. Ja of dat een kliekje is... mischien als je nederland vergelijkt met een land als de US valt het wel mee, zeker als je de bevolkingsgroote naast elkaar zet.

Ik snap uberhaupt niet waarom mensen zo pissig worden om het niet kunnen krijgen van een luxe-item. Het zijn niet ter zake doende dingen

KJ
Set your mind to elegant electronic music: http://www.eevolute.com
Onbeschofte T-Mobile aanpak
15 juli 2008 - 17:24    reactie #57
geplaatst door: Peter Villevoye
Als ik 't wereldwijd bekijk (50% van Apple's business US, 50% de rest)
dan telt Nederland 15 miljoen binnen een verdeling van 2 x 300 miljoen,
dat zou 1/40e zijn, dus 2,5% van de 1.000.000 iPhones = 25.000 !
Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !