Ok.. Dan zou ik de omwisseltest eens doen om te zien of het aan de iPhone ligt of de simkaart.
iPhone doorschakelen doe je zoOpen de Instellingen-app op je telefoon;Scroll naar beneden en tik op 'Telefoon';Kies 'Doorschakelen' en verschuif de schakelaar zodat het vakje groen kleurt;Tik vervolgens op 'Schakel door naar';Toets het telefoonnummer in waar telefoontjes naar verwezen moeten worden;
Sinds enkele dagen krijg ik de melding "geen service" op mijn iPhone 5s.