Iemand al nieuwe Siri ai werkend gekregen op iPhone en iPad ?
Wel in Belgie of Nederland.
Op Mac heb ik met de 27 beta reeds nieuwe Siri
Op iPhone en iPad lukt het niet.
Settings op Engels voor taal en Siri, locatie op US
Zou niet werken in EU maar toch al berichten gezien van mensen die het wel werkend hebben.