Hoezo is dat een klus?
Je stuurt je hele adresboek een mailtje waarin je aangeeft dat je van datum x niet langer op y, maar op ze bereikbaar bent.
Redenen om over te stappen:...- (een tweede reden heb ik eigenlijk niet)
Heb ik gelezen, maar ik begrijp je probleem nog steeds niet.
Voor mij komt daar nog bij dat het erop lijkt dat KPN in ons dorp binnen 1-2 jaar glasvezel aanlegt. Ik ben tevreden met mijn Ziggo lijntje maar glasvezel is beter, grote kans dat ik om die reden toch al gedwongen in de KPN fuik loop t.z.t. .
Freedom biedt glasvezel aan via het KPN-netwerk
Prima. Ik zou niet weten hoe ik het beter kan uitleggen*. Het probleem is dat dat een gigantische klus is, met zoveel inlog-accounts en 4 gezinsleden.*Voorbeeldje: PayPal. -> PayPal Website openen, ‘inloggen’ klikken, wachtwoord invoeren door PW manager, inlogbutton klikken, ‘settings’ zoeken en klikken, hoofdstukje ‘email address’ -> ‘To update an email address, you must have at least two email addresses on file’. Ok, plusje klikken, email adres toevoegen. Wachten op bevestiging, link klikken, terug naar PayPal website, oude email adres verwijderen, uitloggen. Die ging makkelijk, toch een minuut of twee bezig als het allemaal soepel verloopt. Ik weet zeker dat er accounts en instanties zijn waar het moeizamer gaat. Dit was er één van de (zeer) vele.