Ha, ff een weekend met andere zaken bezig en gelijk een hoop bij te lezen
Er zijn idd geen 30 mensen nodig om een agenda te beheren, dat zal misschien bij 3-4 mensen blijven. Wel moeten alle vrijwilligers bij de bestanden kunnen (up- en downloaden). Een chatfunctie is prettig voor de onderlinge communicatie. Het betreft zeker geen it-specialisten …
Qua budget zitten we zeker laag We zijn wat huiverig om verplichtingen aan te gaan, omdat financiering en subsidie de komende jaren onzeker zijn, en we het afgelopen jaar door de pandemie goeddeels stil hebben gelegen.
De tip van Puk betr. Windows 11 is zeker iets om in de gaten te houden, dat zou Teams een stuk bereikbaarder maken.
Zal een proef opzetten met Teams en kijken hoe dat loopt. Had dat ook bij/voor Google gedaan, zit nu op de verificatiebriefkaart te wachten en kan blijkbaar nog ff niks
Heb ook naar Slack en alternatieven gekeken, Flock niet tegengekomen, maar wel bv Pumble. Geen ervaring met dat soort programma's (werk al jaren als eenpitter), wordt daarom snel onduidelijk door (overdaad aan) mogelijkheden vs tariefstructuur. Vandaar dus mijn vraag. En dank voor jullie bijdragen tot zover.