geplaatst door: Robert
https://www.macfreak.nl/modules/news/images/AppleTV-app-icoon.jpg
Sommige gebruikers hebben geen geluid bij films in Apple TV-app
In de afgelopen tijd is Apple bezig geweest om de Apple TV-app op steeds meer devices uit te rollen. Bij ons kennen we die vooral op de Apple TV (het device) en op sommige ‘smart’ TV’s. In die app kan je naast content van Apple TV+ en andere aanbieders bekijken ook films huren en kopen.

Maar er komen sinds het begin van de afgelopen maand steeds meer klachten over deze app voorbij, bij de meesten van die klachten was er wel beeld zichtbaar, maar was het geluid op geen enkele manier aan de praat te krijgen. Mogelijk gaat het hier om een probleem met DRM, het beeld zou dan wel gedecodeerd worden maar het geluid niet. Maar dat is speculatie, niemand weet op dit moment precies wat er aan de hand is. Hieronder een paar klachten die op Twitter hierover al voorbij zijn gekomen.

https://twitter.com/TERRIfic_IsShe/status/1421856673325625345

https://twitter.com/CharleeWaynne/status/1421655402345807875

Nog vervelender is dat Apple Support er niks aan lijkt te kunnen doen. In de meeste gevallen krijgen mensen hun geld terug, maar dat is niet altijd het geval. Dat laatste is natuurlijk dubbel vervelend, eerst de ergernis dat de film waarvoor je betaalt hebt geen geluid heeft, daarna Apple Support die moeilijk doet over het teruggeven van het geld wat je daarvoor, voor niets, hebt betaald.

https://twitter.com/shaunbless/status/1421280313297281026

https://twitter.com/Dolla_DP/status/1418268813364236291
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
geplaatst door: Patrick S
Het gebeurt ook bij series... super vervelend. Herstraten van Device en of App lijkt de oplossing te zijn!
It's the mind that creates your world. B2B Batterijen en meer