geplaatst door: Robert
https://www.macfreak.nl/modules/news/images/FinalCutProX-Icoon.png
Samsung’s antwoord op Apple’s ‘Crush’ commercial
Tijdens het iPad-event liet Apple ook een nieuwe commercial zien voor de iPad Pro, maar die viel zo slecht dat er bij Apple besloten werd om die niet op televisie uit te zenden, wat eerst wel de bedoeling was (de Crush-commercial bleef wel gewoon online te zien).

Voor Samsung een reden om het nog even goed in te wrijven, en dat gebeurde met de video hieronder van Samsung Mobile US.


Probleem is niet alleen dat het niet zo’n best gemaakte video is (best saai, voorspelbaar, niet erg goed gecast, etc.), maar dat die na de tagline “Creativity cannot be crushed” eindigt met de tekst “Galaxy Tab S9 Series with Galaxy AI”. En tja, was het niet net AI dat door veel creatievelingen ook steeds meer als een bedreiging gezien wordt?

Mocht je de ‘Crush’ commercial van Apple nog niet gezien hebben, dan kan je dat hieronder inhalen.


Dan was de persiflage van Apple’s ‘notch’ door Samsung toch een stuk leuker, en meer een schot in de roos.

https://www.macfreak.nl/modules/news/images/zArt.SamsungNotchPersiflage.jpg
Samsung’s antwoord op Apple’s ‘Crush’ commercial

klik of tap voor een grotere versie

Maar ook daar bleek uiteindelijk een probleem mee, want later bracht Samsung zelf ook smartphones uit met een notch.



 #Samsung
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
geplaatst door: Franky2002
"We would never crush creativity." Was getekend: Samsung

Nee, logisch, want het ontbreekt ze aan ieder spatje aan creativiteit.
Hoe kun je iets crushen wat je niet bezit. Namaken kunnen ze echter als de beste...