Zoals eerder gemeld heb ik het probleem voorgelegd aan het support team van Apple. Hierbij de eerste reactie
"Dear Erik,
Welcome to iTunes Store Customer Support! My name is Tanushree and I am glad to assist you today.
Please accept my apologies for the delay in responding your email, as we have been receiving higher volumes than usual. This is certainly not the customary time for a response and your understanding is greatly appreciated.
I understand that you want VAT information of your purchases. I know how eager you are to get the information. I will help you with this concern.
Erik, please provide me the VAT number of that purchase, I will send you the VAT invoice.
I look forward to your reply.
Thank you for being a valued iTunes customer. Have a nice day!
Sincerely,"
Voordat een ieder gaat vallen over het feit dat er in het antwoord gesproken wordt over iTunes Store Cupstomer Support, mijn vraag is verzonden naar het volgende adres: macappstore_english_eu_support@apple.com
Het lijkt erop alsof Apple de iTunes Store en App Store intern als één ziet.
Overigens was ik niet echt tevreden met het antwoord en heb nog een aantal aanvullende vragen gesteld. Ik hou jullie op de hoogte.