Het Grote OS Irritatie Draadje
15 juni 2026 - 15:49    reactie #350
geplaatst door: Peter L
Was er een noodzaak?

Tja, eens spiksplinternieuwe Mac. Weinig keuze dus  :wink:
Het Grote OS Irritatie Draadje
16 juni 2026 - 11:07    reactie #351
geplaatst door: Ger Nijkamp
Men zou natuurlijk een nieuw draadje kunnen maken; zoiets als 'Het Grote Apple Irritatie Draadje'. Daarin kan men dan alles spuien wat er fout is aan Apple's OS-en en hardware. Want die 'ellende' blijft dus niet beperkt tot OS 26...
Het kan best zo zijn dat een inconsequentie of bug een (veel) eerder ontstaan kent. Sterker nog: da's in feite logisch, want Apple stapelt inmiddels incosequentie op incosequentie over de verschillende systeem releases heen. Eigenlijk doet dat er mijn inziens niet zoveel toe: het zit in OS 26. En wellicht ook weer in OS 27.

😎

Misschien moeten we dat nummer gewoon uit de titel halen... 😁

[ Ger [
Website: gernijkamp  
Linkedin: gernijkamp
Het Grote OS Irritatie Draadje
vandaag 08:42    reactie #353
geplaatst door: Robert
Misschien moeten we dat nummer gewoon uit de titel halen... 😁
Bij deze gedaan. :)
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Het Grote OS Irritatie Draadje
vandaag 11:03    reactie #354
geplaatst door: doctor_apple
Protest!

Het grote OS Irritatie Draadje heeft zijn bestaansrecht ...  :wink:

Ook hier heb ik mijn zekere sentimenten inzake het nummer "26" binnen de Apple gelederen  :dozingoff:

En ja, waarschijnlijk, mochten we het allemaal overleven, zal dit met 27, 28, 32 en 35 ook weer gebeuren ...

Maar ... Is het dan niet gewoon duidelijk als dit draadje het specifieke nummer krijgt van het betreffende OS? Ik bedoel, wat heeft het nou voor nut om een draadje te hebben va straks 92 pagina's, waar oud zeer over iOS 26 te lezen is, terwijl we dan mogelijk al bij versie 29 zitten ...

Het Grote OS Irritatie Draadje
vandaag 11:58    reactie #355
geplaatst door: sdequack
Wees gerust! Dan maak ik wel een draadje aan speciaal voor OS 29.
geen onderschrift
Het Grote OS Irritatie Draadje
vandaag 13:17    reactie #356
geplaatst door: Flix
@doctor_apple, niet met je eens.
Dat zeer van een nieuw OS is toch ook wel vaak 'oud zeer', wat er al een versie of wat in zit, maar door plaatser wordt opgemerkt omdat dat het moment is dat er weer eens met een kritisch oog naar het OS wordt gekeken. Een probleem gemeld met de introductie van macOS 29 kan er al in 26 in zijn gekomen.
Dus in die zin is het OS nummer niet zo relevant, wel het probleem zelf.
Het Grote OS Irritatie Draadje
vandaag 14:12    reactie #357
geplaatst door: MacFrankie
Nu was macOS 26 zo slecht, dat alles wat er fout in was op het conto van 26 kwam, ook al zat het er al langer in. Heel logisch maar niet juist.
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!