Wat ik ook niet begrijp, dat is dat een voelbaar scheurtje duidt opfysieke externe krachten (vallen, stoten) die niet gedekt worden.Een haarscheurtje kan door het inpluggen of simpelweg hanterenook erger en voelbaar worden. Beetje vage beargumentering...
Verder vind ik het niet 'zielig' voor T-Mobile. Zij namen het risicoom met dit nieuwe product de boer op te gaan - hun probleem.Apple heeft ook hun keuze gemaakt voor T-Mobile en heeft ermisschien ook spijt van dat veel mensen klagen over het bereik,terwijl Apple daar ook niks aan kan doen. Hun deal, hun keuze,onze ellende...
@hadimassa: ik houd me ook maar gedeisd. Twee jaar uitzingen en dan gillend weg bij die ballentent. Hopelijk is hun exclusiviteittegen die tijd afgelopen of heeft T-Mobile haar netwerk verbeterd.
Van de week weer gemerkt hoe belachelijk slecht hun dekking is:midden in Zeist, in een hotel, bij de ramen, onder een glazen dak,voor de deur: gewoon geen bereik ! Iedereen constateerde het.(Er was een grafisch congres, dus veel Maccers met iPhones.)
(Bewerkt door Peter Villevoye om 0:25, 26-03-2009)
Calvin om 23:55, 25-03-2009@ze hebben er al een paar
Zo, dat schiet lekker op!
Ik heb contact gehad met de klachten afdeling, ze blijven weigeren en claimen nu zelfs dat de gehele garantie is vervallen door de haarscheuren.
Ik geef nog niet op!
Succes verder...
PeterCornelis om 23:38, 25-03-2009Citaatweske8711 om 21:24, 25-03-2009[ ]alle 3 de keer zijn ze vervangen voor een nieuwe [ ] Oooo... nou snap ik het, de nieuwe zijn gewoon op!
weske8711 om 21:24, 25-03-2009[ ]alle 3 de keer zijn ze vervangen voor een nieuwe [ ]
misschien wel peter
het is gewoon een massa productie geweest wat te snel in me kaar is gezet en dan gaat er wel is wat foutjammer genoeg legt apple de fout niet bij zich zelf neer maar krijg je het effect van het kasje naar de muur sturen (laten we hopen dat me iphone vanavond tijdens de bevalling van de 2de stand houd)
zou het wel in de off topic plaatsen als het geboren is
weske8711 om 21:54, 26-03-2009denk het wel peter ze loopt vanaf maandag al met 3 cm ontsluiting.
Zo, da's pas een haarscheurtje !
Ik heb de 16gb gekocht waar voor ik wl 159,59 euro moest betallen en dat is veel geld voor mij en nu dit
Mijn iPhone zit in een beschermhoesje en ik zie nog geen scheurtjes of stof onder het scherm. Ik heb trouwens geen verzekering erbij afgesloten omdat ik van mening ben/was dat iets dat je koopt is gewoon goed en valt sowieso onder de 1 jaar fabrieksgarantie. Ik wou al zolang een iPhone en nu dit.
Me feels so screwed
jinxs om 15:07, 27-03-2009Mijn iPhone zit in een beschermhoesje en ik zie nog geen scheurtjes of stof onder het scherm. Ik heb trouwens geen verzekering erbij afgesloten omdat ik van mening ben/was dat iets dat je koopt is gewoon goed en valt sowieso onder de 1 jaar fabrieksgarantie. Ik wou al zolang een iPhone en nu dit.Me feels so screwed
Maar er is toch bij jouw niets aan de hand? Kom op zeg.
Als ik een dergelijk draadje lees check ik nog wel eens of ik er ook last van heb en heb tot nu toe nog niets kunnen ontdekken. Daarom neem ik aan dat het om bepaalde series gaat die er last van hebben, des te vreemder dat er zo moeilijk over gedaan wordt...[/news]
Denk persoonlijk ook dat er meer 'drama' van wordt gemaakt omdat het een iPhone is.Een vergelijkbaar toestel van een ander merk zal ook niet perfect zijn, alleen daar hoor je dan wat minder/niets over.
Nogmaals het hoort niet, het is erg vervelend maar in mijn ogen is een produkt als een mobiele telefoon zeer moeilijk 'gaaf' te houden zodra die eenmaal in gebruik is.
Dus er wordt niet meer drama van gemaakt dan dat het is.De phone is gewoon een maandagmorgen produkt en moet gemaakt worden.
Maar goed,dat is voor iedereen persoonlijk.
Zou het trouwens kunnen dat er zo moeilijk wordt gedaan omdat T-Mobile eigenlijk stiekem wilde dat iedereen een aparte verzekering voor dit soort zaken af zou sluiten? En heeft iemand Kassa gisteravond gezien, m.a.w. had er daar nog iemand van T-Mobile wat interessants te vertellen?[/news]
Ik heb het heel snel gemeld en ben al twee maanden bezig om garantie te krijgen en ondertussen scheurt het verder.De reden die ze aanvoeren raakt kant nog wal, maarja, ik heb het al eerder gezegd, gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen en in mijn geval heb ik het nog niet gekregen...
Sowieso zeiden ze bij Kassa aan de telefoon al dat Apple wel eens een probleem kan hebben in Nederland met hun garantie voorwaarden (geldt voor alle producten) omdat deze te beperkend voor de consument zijn en dat er onderzoek naar gedaan gaat worden......
Calvin om 16:09, 28-03-2009scheuren die steeds groter worden zijn wel een probleem, de casing is helemaal doorgescheurd. En dan nog blijven ze weigeren
Dat is inderdaad een ander verhaal,tot nu toe hoor ik vooral van haarscheurtjes die ongeveer met een loep bekeken moeten worden,maar een case die scheurt klinkt serieuzer.
Even Kassa kijken dus straks,Felix Meurders kan zo prettig verontwaardigd zijn.Hoewel ik Antoinette Hertsenberg persoonlijk NOG indrukwekkender boos vind kijken.
Ik ben benieuwd
Ik heb het gevoel dat Apple in de rest van de wereldmet de telco-deals een gokje heeft gedaan en er nietal te serieus werk van heeft gemaakt qua kwaliteit.
Het is m.i. voor Apple Inc. nog slechts een opmaat,om te merken hoe de markten en kanalen reageren.Zodat ze straks een volgende stap met meer wijsheidkunnen zetten. Betere deals met betere telco's maken,maar dan wel weten wat de cijfers zijn en wat klanteninmiddels doen en willen. Want dat was vorig jaar metde introductie van de 3G voor alle partijen nog vaag.
Ik kan me niet voorstellen dat een merk als Appleop lange termijn haar producten en reputatie laatverpesten door een incapabele partij als T-Mobile.Althans niet als exclusieve partner.
Ik heb de telefoon overgenomen van iemand anders maar wel met originele simlock van t-mobile in combi met mijn jarenlange abbo bij hen.
We wilde zelfs meewerken om hem te reparenen. Geweldig dus! Maar...... hij is al doorgescheurd en dus voelbaar. En dat is het geen garantie meer. Ook al komt het gewoon omdat hij scheurt door veelvuldig moeten opladen (hij is ook niet echt energiezuinig immers). Jammer dus.
Gelukkig zie ik op internet dat het mogelijk is gewoon de achterzijde te laten vervangen door een nieuwe. Dan ben je voor een euro of 85 klaar. Iemand daar al ervaring mee?