Aanstaande zaterdag misschien al in de uitzending, maar als er nog meer mensen zijn met deze klachten, mail dan naar vara Kassa!!
En waarom zit JIJ niet te wachten op een behandeling bij Kassa? Omdat ze het heilige Apple en Tmobile gaan behandelen?
De iphone is kwalitatief slecht, stof achter het scherm, scheuren in de casing, het hoort gewoon niet. Mijn Nokia is al 20 keer gevallen en er is niets mee aan de hand, ik hoop met angst en beven dat ik mijn iphone nooit laat vallen, dat overleefd ie niet.
(Bewerkt door Calvin om 23:18, 24-03-2009)
Ik denk dat Apple ook liever in alle talen zwijgt over de scheurtjes,want het probleem kan dan een kolossale "class-suit" actie worden.Over aantallen: ik denk dat we veel horen over de exemplaren dieer last van hebben, maar weinig over de andere honderdduizendenwaar niets mee is. Maar het hoort niet - dat is beslist kwalijk.
T-Mobile's aandeel in deze, is het verergeren van de hele situatie.Bij een wezenlijk probleem moet je niet ook nog eens gehinderdworden door een volstrekt incompetente toko, waar ze je lekkervan kastje naar muur laten hollen met vage eigen "regeltjes".
Zo vind ik ook de garantie regeling die Apple hanteert van standaard 1 jaar garantie wel erg minimaal voor een produkt. Tuurlijk kun je AppleCare afsluiten maar ik vind dat AppleCare 3 jaar verlenging van de standaard garantie zou moeten zijn bovenop standaard 3 jaar garantie.
Overigens moet ik wel zeggen dat ook ik niet zit te wachten op Kassa met die walgelijke presentator. Wat een misselijk en betweterig mannetje is dat. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk wel een goed concept zulke programma's.
(Bewerkt door Godfather om 23:45, 24-03-2009)
Garantie dekt gevolgen van kennelijke fabricage-fouten,óók als ze pas later ontdekt worden, maar de oorzaakervan eerder is.Niettemin moet de consument na dat 1e jaar aantonendat het probleem daarmee te maken heeft. Zodra Appledat erkent, wordt het juridisch wel een stuk makkelijkeren hoeft niet iedereen die bewijslast apart te dragen.
AppleCare maakt het afhandelen in deze situatie vlotteren dekt ook problemen waarvan het ontstaan later ligt.
En wat betreft je mening over Felix Meurders:Ik kom ook uit Maastricht, dus pas op je woorden !Chauvinisme reikt verder dan gezond verstand...
(Bewerkt door Peter Villevoye om 0:08, 25-03-2009)
..
(ik wist overigens niet eens dat hij daar vandaan kwam )
In dit geval is T-Mobile ( en haar klanten ) de dupe Zolang Apple niet erkent dat er problemen zijn zal T-Mobile moeilijk blijven doen omdat hun voor de kosten gaan opdraaien, zij kunnen namelijk niets verhalen bij Apple want die geeft niet toe dat er een probleem is.Ik begrijp heel goed dat de klant een overeenkomst heeft met T-Mobile en niet met Apple maar ik begrijp ook heel goed dat T-Mobile niet voor Apple wil gaan bloeden.Moeilijke kwestie die eigenlijk alleen maar verliezers kent.
Oplossing is dat Apple eerlijker is en eens uit haar ivoren toren lazert en uiteraard dat ze op hun produkten normale garanties geven. en dan vooral de Pro produkten.Een 'concurent' als HP geeft namelijk op haar zakelijke / 'zware' lijn ook een garantie van 3 jaar ( on-site !!! ) en 1 jaar op de goedkopere lijn.Lijkt mij een oplossing die Apple ook makkelijk kan hanteren.
Felix Meurders is trouwens inderdaad behoorlijk eng net als die Yvonne Hertsenberg
(Bewerkt door Neuroteck om 10:56, 25-03-2009)
Ik heb overigens ook een scheurtje in m'n witte, midden van de connector, ca. 8 mm recht omhoog. Ga binnenkort naar T-Mobilewinkel.
Als je nu vandaag gaat en dan de uitkomst verteld, en je krijgt geen ander, kan het zaterdag nog mee met de uitzending
Solidvision wijst naar Tmobile, Tmobile naar Apple en SolidVision en vervolgens zitten wij met een kapotte iPhone
Snap je het nog?
Je sluit een koopovereenkomst met de verkoper voor een deugdelijk product. Hoe de verkoper de schade vervolgens vergoed krijgt is niet relevant, dat is zijn probleem en niet dat van de consument.
T-mobile heb ik trouwens nooit geen last en altijd een nette en vriendelijke service van ze
Ja dat klopt heel strikt genomen wel maar omdat het de wet is klopt het dan ook allemaal in de praktijk? Geef toe, T-Mobile is hier de dupe van Apple. T-Mobile moet inderdaad opdraaien of bloeden zoals dat eerder mooi is gezegd, voor issues die aan Apple te wijten zijn.
Maar goed, in deze komt de wet de consument wel heel mooi tegemoet dus ik kan me heel goed voorstellen dat je de weg van de minste weerstand zou pakken. Sterker nog, ook ik zou voet bij stuk houden bij de dealer waar ik hem vandaan heb, ik sta ten slotte in mijn recht.
Of ik het er mee eens ben is echter een ander verhaal...
En waarom zou stof in het scherm niet onder de garantie vallen? Is dat ook valschade?
Ik snap niet hoe de afwijzingen door TM e/o Apple gemotiveerd worden. Dit snijdt toch geen hout? Is er iemand die mij dit uit kan leggen?
weske8711 om 21:24, 25-03-2009[ ]alle 3 de keer zijn ze vervangen voor een nieuwe [ ]
@Godfather, Tmobile moet gewoon de kapotte iphones claimen bij Apple en daar hun recht halen, hebben ze ook. Het boeit me werkelijk waar geen zier of ze wel of niet bij Apple terecht kunnen, ik heb dat ding bij hun gekocht, ik eis een nieuwe en ga door tot dat ik mijn gelijk heb gekregen!
@hadimassa, ik zou een mail sturen naar kassa@vara.nl, ik heb exact hetzelde meegemaakt als jij, Kassa is er nu mee bezig, ze zoeken meer zaken, ze hebben er al een paar en als je het leuk vindt, kun je nog met je hoofd op tv ook